Tuesday, April 15, 2008

Mushko - zenski odnosi

Uh...treba pocheti. Eh, Slavko, shta uchini od mene? Evo, navukli me mangupi (Slavko i Jelena Jovanovic) i sad i ja postadoh bloger. Moram da naglasim da je sada 01:16 AM i da sam ja mrtav pijan. Ali mi ova Jelena neda mira pa sam morao bar da zapochnem temu.
Dakle, mushko - zenski odnosi.
Neshto o chemu bi definitivno trebali da porazgovaramo. Ne mogu da ne primetim da u nashoj zemlji ima mnogo slobodnih mushkaraca i josh vishe slobodnih cura - i to prelepih cura ( skromnost na stranu - nashe su najlepshe) a ipak niko nikoga ne muva. Popizdim kad vidim kakve se sve tu igre igraju. Mushkarci se zale drugarima da nemaju curu... Cure se zale drugaricama da nemaju dechka. Svi se zale na nedostatak sexa... a opet, niko nikome ne olakshava situaciju. Nekako, kao da se svi trude da shto vishe otezaju suprotnom polu. Ja zaista ne shvatam poentu.
Je**te, ladno postoje "nepisana" pravila ponashanja u odredjenim situacijama. Umesto da sasvim opushteno izadjesh sa curom ti morash biti sve vreme pod pritiskom i pozeljno je da nosish neki dobar handbook u dzepu. Ma daaaj...
Ako mushkarac iskreno i otvoreno pridje curi i kaze joj da mu se svidja i da bi zeleo bolje da je upozna - on je odmah kreten i jadnik.
A da ne pricham o tome da ni u kom sluchaju ona nesme pokazati da joj se neko svidja - ispashce ochajna.
Sve neke prljave igre tipa: "mi smo sad izashli.bilo nam lepo, al' je ja necu zvati sutra vec tek prekosutra - neka je nek se 'przi'. onda cu je nazvati i bice moja".
Smisli on scenario, smisli ona scenario. "upire" on, "upire" ona josh vishe. Ko da su u nekim igrama bez granica pa se trude da sj**u jedno drugo a ne da se dopadnu jedno drugome.
Na kraju vecheri se hvale najboljim prijateljima kako su dobro "odigrali" svoje uloge i nisu "balavili" nad tom drugom osobom itd... I sutra im neko drugi kriv shto to nije uspelo i shto dechko/cura vishe nije zainteresovan/a.
Ja zaista ne shvatam ovu omladinu. Nikome ne odgovara "single" situacija. Svi bi da imaju nekog pored sebe, ali taman posla da neko prvi popusti. Ma, znate li bre vi shta uopshte hocete ???!!!!
Shto bi moj dobar drug Ivan rekao, to je stanje "hoce da se j**e a da joj ne ulazi". Naravno, ovo vazi za oba pola.
Uf, aj dosta za sada, stvarno mi se mute slova, a i alkohol u glavi. Nadam se da ce mi neko razjasniti dilemu i konachno mi pomoci da shvatim gde nestade iskrenost i reshavanje stvari pomocu jednostavnog razgovora i kad smo tachno uleteli u ovu faze glumljenja i parole "budi sve samo ne ti i nikako ne dozvoli da vidi shta osecash".

hajde da vas chujem....
a dodacu i ja josh neshto na ovu temu, al' prvo da dremnem malo :)))))
pozz

5 comments:

Unknown said...

ej bwe, obecao si da ces da pises o seHu a ne o emocijama :)))

P, slazem se da su glupe te igre. Ali, one su moguce samo medju ljudima koji NISU na FaceBook-u, zar ne??

However, DOBRODOSAO U BLOGOSFERU.
S obzirom da pises na srpskom, i upadas u srpske blogere, ne mari sto si pijan :)))

perfekcionista said...

chek, bwe...
malo ti shto si me pijanog navukla da blogujem , nego hocesh i o SeHu da pishem? polako - pisacu i o tome.
ono shto sam tebi predlagao "problem oralnog seHa" i josh par tema :))))))

Anonymous said...

dobrodošao Peko medju nas - blogere :D

što se teme tiče, shvatam šta želiš da kažeš ali ja ne mogu da se setim slučaja kad sam ispao kreten i jadnik što sam prišao curi. Ne kažem da moj šarm uvek uspeva (eh gde bi mi kraj bio) ali uglavnom pružim zabavu i curi i sebi. A što se tiče suprotnog pola - ako me vidite u vašoj blizini, ohrabrujem vas da mi pridjete jer nema razloga za strah :)

Spartak said...

I on bi da prica o sEKSu (meni nije frka da napisem onako kako jeste) al da se malo OPUSTI.
Sto se Slavka tice i toga da je curi zabavno pored njega to je definitivno tacno :D (zabavni momce :P )
Sto se tice te same teme, odavno se spremam da je OBRADIM ali nekako mi se sve cini da je pucanj u prazno da je isipanje iz supljeg u prazno i ostale KORISNe rabote.

Sam sam vec, hm... sramota da se kaze koliko i poenta je da sam zaista razmisljao o tome. Uvek sam isao logikom, svidjas mi se-ima da se izlomim dok to ne skontas. Ondak pitas drugaricu sta dalje i ona kaze, nemoj da si kreten, pusti je par dana, neka se zamisli neka ovo neka ono. Alo bre, dok se ona misli ja tupim mozak umesto da smo zajedno i da uzivamo.

Dole pravila, gore noge ili tako nesto :D

perfekcionista said...

Pa to ti kazem. A ja josh imam 3 starije sestre pa mozesh misliti koliko sam se tih pricha i situacija naslushao.
Ovo sam chuo josh kao klinac:
"Juri petao kokoshku oko snopa sena.
I krene kokoshka da razmishlja -> ako stanem da me uhvati, pomislice da sam kurva. Ako optrchim josh jedan krug, odustace. Najbolje je da se ja sapletem."
Ako je zaista tako, daj se cure onda sapletite i padnite pa da se i ja pohvalim da sam nekog "oborio s nogu" :DDDDD