Wednesday, April 16, 2008

radoznalost

Ponekad sam stvarno radoznao. Ako na to dodamo i chinjenicu da ne volim stvari koje ne razumem onda je razumljivo shto u odredjenim situacijama zatrpam ljude nepotrebnim informacijama. Dok ja njima objasnim odakle mi to i zashto sve to drzim u glavi prodje mnogo pa se i ne trudim.
Evo da malo i vas zatrpam nekim stvarima:

Zashto sve dede i babe imaju velike noseve i klempave velike ushi???
Zato shto choveku ushi i nos rastu sve dok je ziv.

Chovek ima oko 600 razlichitih mishica u sebi a prosechna gusenica chak 4000.

Ako vas interesuje shta znachi WC, ja sam saznao da je to Water Closet. Kolege sa juga ce odmah shvatiti zashto onda nashi stari kazu da idu u klozet kad krenu u WC.


Svi mi koristimo "OK" a niko se ne pita shta znachi. E mene je i to interesovalo. Za vreme nekog rata su Ameri stalno slali izveshtaj sa bojishta. U tom izveshtaju su javljali , izmedju ostalog, i koliko je bilo poginulih na sledeci nachin:
ako je poginulo npr. 5 vojnika pisalo bi > 5 killed.
kad niko nije poginuo pisalo je > 0 killed (zero killed tj. nula poginulih)
Slozicete se da je dobro kad niko ne pogine. Tako je vremenom "0 killed" prerastao u "0 K", a kasnije je nula prerasla u slovo O, poshto Ameri i onako pri matematici za nulu kazu OU tj. izgovaraju isto kao shto speluju slovo O. I tako smo doshli do danashnje skracenice "OK" koju svi mi koristimo kada je neshto dobro ili kad neshto potrvdjujemo.

Eto...ako saznam josh neshto - javicu vam

1 comment:

Anonymous said...

Zasto se pre ispijanja alkohola "kucamo"?
U Britaniji je u "ono vreme kraljeva i kraljica" bilo strasno popularno da nekome sipas otrov u pice (otrov je bio najpopularnije oruzje). Da bi nekako zadrzali poverenje izmedju sebe, smislili su "kucanje" tako da se deo tecnosti iz tvoje case prelije u onu drugu i obrnuto. Iako se danas "kucanje" smatra necim bitnim ono je u stvari znak nepoverenja prema osobama sa kojima pijes ;)